Bekännelser

2013-09-02 @ 09:15:30
Jag hatar att betala kontant och få växel tilllbaka för oftast står det folk bakom och då blir jag jättestressad och hinner jag inte sortera ner mynt och sedlar för sig så jag bara trycker ner allt. Därför ser det ut som ett bombnedslag i min plånbok jämt och ständigt.
 
jag är ett riktigt kontrollfreak och är beroende utav att ha koll på allt och alla. Jag hatar att bli siste man att få reda på någonting och jag hatar att inte veta vart man ska till exempel. Tror att det handlar mycket om att jag vill känna mig säker och vara förberedd på allt.
 
Jag har haft enorma problem med min självkänsla och självförtroende i flera års tid. Det var mycket som bidrog till det och effekterna blev då att jag gärna höll mig undan, var för mig själv och var väldigt blyg när jag träffade nya människor. Då det var som värst kunde jag inte ens kolla folk i ögonen och de var även då jag sökte hjälp! Nu har det gått ungefär 1,5 år sedan dess och min självkänsla har blivit så mycket bättre. Har blivit en helt annan person nästan och är motsatsen till det jag en gång var.
 
Jag är jätteintresserad av rymden och universum. Kan ligga i timmar under en klar natthimmel och bara kolla på stjärnorna för jag tycker att det är så satans fint och fascinerande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0