svar på frågestunden del 2

2014-07-02 @ 15:30:00

 

- vad gör dig lycklig?

Min fina pojkvän!! När det är fint väder ute och det är sommarlov. Mina fina vänner och familj och när studeibidraget kommit in!

 

 

 

- Hur gammal var du när du bloggade för första gången?

måste vart 14 eller 13? Kanske ännu yngre har ingen koll längre haha!

 

 

 

- Vilka är dina 5 favorit bloggar?


Emilia Angergård, Felicia Melander, Johannaday, Elin Ls och Malin Ohlsson! Klicka på namnen för att komma till de olika bloggarna!

 BeFunky_IMG_3067.jpg

 Bild från Emilia Angergårds blogg

 

- Har du weheartit/tumblr? Isåfall vad heter du där?

 Jag har weheartit och är ganska aktiv där faktiskt! Heter precis som på Instagram, @Janssonjennifer

 

 

 

- Vart köper du dina kläder? 

I de vanliga butikerna, Nelly.com, Gina, Bikbok, Vero Moda, Vila osv! 

 

 

 

- Vad är dina bästa tips för en bättre/större blogg? Kan du inte göra ett inlägg?

 Absolut kan jag göra ett inlägg! Det kommer upp imorgon så håll utkik då!

 

 

 

- Vilka bloggar läser du?

 Läser mina vänners bloggar och de lokala bloggarna! Sen läser jag även de bloggar som jag länkade högre upp. Föredrar lite mindre bloggar än typ kissie och kenza och dom så de läsar jag inte.

 

 

 

- hur/på vad spenderar du helst dina pengar?

 På kläder eller på resor. Hellre upplevelser och sånt man kommer att komma ihåg än typ skräp och skitmat (kläder är ett undantag hehe)

 

 

 

- Ska du och din kille åka ensamma utomlands?

 Ja det ska vi och vi är utomlands just nu, såå härligt!

 

 

 

 

 

- favorit serie? favorit mat? favorit dryck? favorit instagram account?

The vampire diaries, sushi, päroncider, Emilia angergårds!

 

 

 

- hur kommer du helst klä dig i sommar?

 Kommer att va iklädd jumpsuits i mängder eller shorts, nått linne och min neon kimono! All kärlek till den.

 

 

 

- Vad heter dina bästavänner, både tjejer och killar?

 Tjejer har jag faktiskt ingen aning! Har så många fina tjejkompisar och jag ser allihop som mina närmsta. Fruktansvärt jobbigt för vet inte vem jag skulle ringa först om de hände något, blir väl förmodligen någon sorts telefonkonferans med alla samtidigt haha! Bland killar är de främst min kille Oskar, sedan Stigh och Månsson!

 

 

 

- Vad är du minst/mest nöjd med över din kropp?

Jobbig fråga, gillar inte att tänka på det viset! Minst nöjd måste jag va över mina ben och mest nöjd vet jag faktiskt inte! Har alltid gillat mina handleder haha!

 

 


Kommentarer
Postat av: linnea

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig http://linneajosefin.forme.se/2014/juli/veckans-blogg.html#comments
kram :D

2014-07-03 @ 00:27:09
URL: http://linneajosefin.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0