We all got the spark tonight

2013-10-24 @ 15:22:25
Tjenaa, superkul att allt fler börjar kika in! Får köra en frågestund snart kanske(?)! Kom precis hem från skolan, en redovisning och ett prov avklarat och jag är så satans glad! Köpte mig även en tv-bänk till rummet igår, så nu finns det lite mer grejer här! Fick nämligen lite kommentarer i det förra inlägget om att det inte syntes så mycket av rummet och det är just för att det i princip är tomt om man bortser från sängen haha! Fick även en fråga om jag kunde lägga ut bilder på rummet när det är klart och det kommer jag definitivt att göra, håll utkik bara! Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonymia

Härlig bild du hade här! använder du dig av ps?
Jag startade en blogg igår och tänkte höra om du kanske kunde läsa mina två första inlägg och se vad du tycker om min blogg idé? Om det är en bra/dålig, rolig/konstig idé .. Tack på förhand!

Svar: Nej jag använder GIMP och photoshape!
Jennifer Jansson

2013-10-24 @ 16:31:41
URL: http://brevskrivaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0