Bekännelser

2014-08-04 @ 18:16:00
♡  Jag älskar överraskningar! Som jag nämt innan så är jag sjukaste kontrollfreaket och har ett så enormt kontrollbehov att det skrämmer mig i bland. Så överraskningar borde inte va min grej riktigt men trots det så bara jag älskar det!
 
 
 
♡  Jag skriver mycket på min fritid. Det är ett intresse jag har bara eller intresse är fel ord för även skrivandet är ett slags behov för mig. Behöver ofta skriva av mig så  mina anteckningar i datorn men framförallt mobilen är fullklottrade med texter och noveller av olika slag. Tror detta har bidragit till att jag alltid haft så bra betyg i svenska haha! Har skrivit ner mycket tankar här på bloggen också men aldrig vågat publicera så de flesta ligger kvar i utkast hahah! Skulle de va något att publicera ändå kanske? Äsh jag vet inte.
 
 
 
  Om jag ser ett plagg jag gillar så köper jag det. Detta helt utan att tänka efter så mycket på när jag ska ha det, vad jag ska ha till, vilken kvalité det har eller om det är min stil överhuvudtaget!
 
 
 
♡  Jag är fruktansvärt envis och det är något som jag fått från min pappa. Det märks så tydligt i våra vardagsdiskussioner för ingen av oss vill erkänna när vi har fel haha (vilket händer emellanåt). 
 
 
 
♡  Jag gillar att jobba för då känner jag att jag har "en mening"  med mitt liv typ. Gillar att känna att man behövs någonstans och att man gör nytta! Annars blir det bara att jag ligger inne hela dagen och slöar bort dygnets alla timmar!
 
 
 
♡  Jag är väldigt noga med mitt "space". Behöver verkligen tid för mig själv lite då och då, då jag bara kan vara och ta det lugnt. Har aldrig vart den hetsiga sorten som måste vara sysselsatt jämt och ständigt och jag har väldigt lätt för att bli irriterad på såna personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0