Inte så mycket att säga

2014-08-20 @ 18:16:00
Jaha, första skoldagen gjord. Finns väl inte så mycket att säga om det egentligen. Det brukar alltid finnas en gnutta förväntan hos mig såhär års. Ett nytt skolår, en chans att bli bättre liksom och långsamt bygga upp framtiden ni vet. Den känslan fanns inte i år. Inte alls. Och de lilla jag kände va inte ens i närheten utav positivt. Det va depression, stress och ångest inför vad komma skall. Och de skrämmer mig lite. Kanske har jag bara blivit lat och skoltrött eller så har jag väl gett upp. Bara lagt ner och stängt av de där stackars hjärncellerna som får gå på högvarv två perioder om året. Haha nä fy vad jag babblar! Glöm de där första jag sa, det fanns en del att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0