Som om någon skjutit hål på timglaset

2014-08-04 @ 16:38:38
Hej på er! Kom nyss hem från jobbet och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem. Går in på sista arbetsveckan nu och det känns sååå bra! Bara längtar tills pengarna rullar in på kontot haha. Tror iallafall att denna veckan kommer att gå sjukt snabbt så det känns riktigt gött. Tror att jag kommer sakna det lite dock..
 
Hur som helst! Bara ett par veckor kvar på sommarlovet nu och det känns väl lite si sådär. Har inte hunnit med det jag velat, har inte gjort det jag velat och faktum är att jag börjar tvivla på om jag kommer göra det överhuvudtaget. Känns lite som att tiden rinner ur händerna på mig och det ger mig lite ångest. Som om att någon skjutit hål på timglaset och tiden flyger iväg dubbelt så fort. Snart står vi där ute under fyverkerier på nyårsafton och skapar mål och löften till oss själva som vi samtidigt vet att vi aldrig kommer kunna hålla. Haha nä nu babblar jag för mycket, så ska vi inte tänka! Augusti nu iallafall, jo tack det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0