Svar på frågestunden del 1

2014-07-01 @ 15:07:00

- varför började du blogga?

I böjan var det väl bara en rolig grej! Läste många bloggar och tillslut tänkte jag väl bara, varför inte starta en själv? Så det gjorde jag och här är jag!

 

 

- vilken är din favoritaffär?

Min absoluta favoritaffär måste vara Nelly! Går in minst 1 gång varje dag för att kolla de nya kläderna och om jag får ett mejl med en rabattkod så beställer jag något på direkten, har aldrig lyckats hålla mig haha!

 

 

 

- Vad heter din pojkvän?

Oskar Sahlin, världens finaste kille!

 

 

 

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

Officiellt har vi vart tillsammans i lite över 3 månader!

 

 

 

- Hur länge har du bloggat?

Ja bra fråga, vad blir det? Av och till i 3 år ungefär?

 

 

 

 

- Vad använder du dig utav för smink?

Mascara, ögonbrynspenna och sedan mineralpuder! Har ganska bråkig hyi ansiktet och har haft hudproblem i nästan hela mitt liv (helt borta nu men konsekvensena består) så kan inte använda så mycket smink. Om jag vill va lite finare på fest eller liknade så använder jag BB-cream!

 

 

- Har du rest utomlands? I så fall vilka länder?

Ohja, har vart utomlands minst en gång varje år i hela mitt liv skulle jag tro! Har varit i Finland, Danmark, Tyskland, Kanarieöarna (spanien), Tjeckien, Förenade arabemiraten Thailand och Turkiet.

 

 

- Vad går du för linje och på vilket gymnasium?

Jag läser just nu på Ekonomiprogrammet på Magnus Åbergsgymnasiet!

 

 

- Är du och din pojkvän lika gamla?

Nej, han är ett år äldre än mig, alltså 96:a.

 

 

- Ditt favorit plagg?

Åh mitt favoritplagg just nu måste vara min neon kimono från HM, älskar den!

 

 

 

 

- Bästa med att blogga?

Alla era fina kommentarer som jag vaknar till varje dag och att känna att man kommer någonstans när statistiken går i taket!

 

 

- har du gjort din design själv?

Ja det har jag, älskar webbdesign!

 

 

- Har du några syskon?

Jag har en lillasyster som heter Julia!

 

 

- vad skulle du göra om du vann 1 miljon kr?

Investera i en helt ny garderob, bjuda mina närmsta vänner på en riktig partyresa efter jag fyllt 18 och sedan bara spara tills jag flyttar hemifrån! Som ni kanske märker är jag ingen som slösar haha, sparar hellre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0