Svar angående gymnasiet

2013-08-29 @ 07:41:32

Godmorgon! Står och väntar på bussen så jag tänkte att jag kunde skiva svaret på frågan jag fick igår! Den handlade alltså om vad jag tycker om linjen jag börjat på, lärarna, skolan, klassen osv!

För er som inte vet så har jag alltså börjat ekonomiprogrammet på magnus åberg! Om jag ska vara ärlig så var jag jätteosäker på allt första dagen. Det var inte många jag kände i klassen, jag hatade skolan och ville ärligt talat därifrån hela dagen. Alla mina tjejkompisar hamnade i den andra klassen och jag ville byta till deras klass. Som tur var så berodde det mycket på att det var just första dagen. Det släppte direkt andra dagen, började umgås med personer jag aldrig träffat förut, vann den första utmaningen osv. Nu så tycker jag att linjen verkar toppen och klassen är hur skön som helst! Skulle inte byta för allt i världen! Lärarna och skolan tycker jag också verkar jättebra så jag har faktiskt ingenting att klaga på egentligen! Är jättenöjd med mitt val!
Hoppas du fick svar på din fråga, annars är det bara att fråga igen!


Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Härligt att du trivs nu! :)

2013-08-29 @ 08:50:36
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0