Svar; ang min träning

2013-09-11 @ 20:05:00
Lina Om: New in; Scorett
Hur ofta gymmar du och hur ser ditt träningsschema ut? Vad är målet med din träning?
 


Hej Lina! Mitt träningsschema har jag försökt att sammanfatta nedanför! Ibland försvinner något pass och ibland lägger jag till ett par på helger till exempel, men för det mesta ser det ut såhär och innehåller då 2-3 "rena" styrkepass och 1 konditionspass samt 3 innebandyträningar.
 
Måndag; Innebandy, styrketräning (Rumpa/rygg)
Tisdag: Styrketräning (Mage/bröst)
Onsdag: Innebandy, ev styrketräning (Armar/rumpa) innan skolan)
Torsdag: Innebandy, cardio
Fredag: Styrketräning
 
 
Målet eller målen med min träning är att i första hand bli starkare, smalare och hälsosammare. Träning utgör en stor del utav en hälsosam livsstil och det är framför allt det som jag försöker uppnå! Gå ner ett par kilo i vikt, tona musklerna och krympa ett par centimeter kring benen och midjan är också påverkande faktorer men det är inte det som jag prioriterar. En hälsosam livsstil är som sagt det jag eftersträvar och runt jul/nyår kommer mina resultat förmodligen att synas! Sen är det alltid roligt om man på traven blir någon slags inspiration för de som vill men inte riktigt kommer igång med sin träning (nu hoppas jag på alldeles för mycket men man kan alltid drömma)! Hoppas du fick svar på din fråga!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

superpeppande med sånt här, tack!

2013-09-15 @ 00:04:20
URL: http://tradeskins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0