Dags för förändring?

2014-08-07 @ 19:56:19
 
Hej fina ni! Känner mig riktigt på topp idag, kan det bero på att jag imorgon jobbar min sista dag (?!?!?)? Sååå härligt men ändå på ett sätt lite sorligt.. tillbaka till att vara arbetslös antar jag haha! Detta innebär också att jag kommer va mycket mer aktiv här, har massa ideér på olika inlägg så se till att kolla in lite extra efter imorgon! Har några småfunderingar igen på att byta bloggportal.. Vet inte varför eller vad som tar mig in på de spåren, gillar verkligen blogg.se där man verkligen kan styra över sin egen design men känner samtidigt för en förändring? Nja, jag vet inte, gjorde en testblogg bara för att se hur de ser ut, ni hittar den HÄR. Så ni kan ju kolla in där och sedan slänga in en kommentar här under om vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: anonym

den nya var riktigt nice!

2014-08-08 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0