2013/2014

2014-01-01 @ 19:24:20

Vet inte vart jag ska börja! Har haft ett sånt riktigt jävla bra år som bara flugit iväg. Har lärt mig så mycket, skrattat så mycket, gråtit, larvat mig, lärt mig vilka som håller mig om ryggen och vilka som inte gör de. Jag har fått så enormt mycket nya vänner och förlorat ett par på vägen. Jag har börjat på gymnasiet och gått klart 1/6 utav min skoltid där. Jag har gjort saker jag trodde att jag aldrig skulle våga göra, jag har känt saker jag trodde att jag aldrig skulle känna och jag har förlorat personer som jag trodde att jag aldrig skulle förlora. Och jag har mer eller mindre överlevt. Men viktigast av allt så har jag spenderat varje sekund med människor som ligger mig varmt om hjärtat och det va dessa människor som jag avslutade 2013 med. Hade en riktigt bra kväll och de hoppas jag att ni också hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0