Drömresemål

2014-06-25 @ 18:59:00
 
Hawaii - Ett av ställena jag bara måste åka till innan jag dör är Hawaii och detta på grund av många anledningar. För de första så tillhör det USA, landet jag alltid velat åka till. Så om jag nån gång ska dit, varför inte Hawaii? Sen känns det verkligen som en punkt på min "bucket list" att lära mig surfa (eller iallafall försöka) och Hawaii känns som den rätta platsen att göra detta på! Dessutom är ön otroligt fin att bara kolla på!
 
Karibien - Karibien känns också som en plats jag bara måste åka till innan jag dör. Det första jag tänker på är vita stränder med kristallklart vatten och palmträd i mängder och bara det är ju ett paradis! Nä, hit ska jag definitivt resa någon gång i livet!
 
Bora Bora - När vi ändå är inne på exotiska resemål får vi inte glömma Bora Bora. Bara tanken på de små trähusen över vattnet får mig att vilja fly landet haha! Ett riktigt drömresemål verkligen. Här snackar vi verkligen turkost klart vatten och kritvita sandstränder så långt ögat kan nå. Vill verkligen dit och uppleva det med egna ögon!

Kommentarer
Postat av: Tusen gånger starkare

Ett av mina dröm resemål är också Hawaii, verkar vara super härligt där :-)

2014-06-26 @ 18:38:16
URL: http://tusengangerstarkare.blogg.se
Postat av: Karin

För det första: shit vad fin du är, och sjukt fin blogg!
Det jag egentligen skulle kommentera är att i Oktober ska jag till Maldiverna som ser ut som de där platserna, om inte ännu vackrare. Längtar så sjukt mycket!

2014-06-27 @ 10:24:03
URL: http://karinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0