Saker ni inte visste om mig

2014-06-26 @ 14:25:00
♡  Jag hatar att äta chips eller saker som smular av sig. Älskar chips i sig, men hatar allt klet på fingrarna. Så alltid när jag äter chips eller liknade så använder jag bara tummen och pekfingret för att bli så lite kletig som möjligt haha!
 
♡  Jag är fruktansvärt lat, kan lätt spendera en hel dag i sängen eller soffan utan att gå utanför huset. Detta helt utan att få ångest eller att må dåligt över att jag inte gjort någonting.
 
♡  Tror att jag börjat bli shoppingberoende haha, om jag ser något snyggt på nätet så kan jag inte hindra mig själv från att klicka hem de! Har ett flertal toppar i garderoben som jag aldrig ens använt.
 
♡  Är mer eller mindre beroende utav instagram, går in och kollar efter nya bilder var femte minut ungefär haha.
 
♡  Hatar när folk kletar av chipssmulor i sängen eller på täcket. Måste va de värsta jag vet haha, kan inte sova i en nersmulad säng. Blev mycket om chips i detta inlägget!
 
♡ Tränade väldigt mycket för ett tag sedan. 5 gånger i veckan ungefär, 2 gånger på en dag ibland. Var väldigt noga med allting och sökte på nya övningar varje dag och fick ganska bra resultat faktiskt! Men sedan hände något och jag la ner alltihop. Nu har jag ett gymkort som inte använts på 5 månader haha. Måste verkligen komma igång igen!

Kommentarer
Postat av: Katta

Grymt fin blogg :) Kicka gärna in min blogg en liten snabbis. Skulle betyda guld <3. Kram.

2014-06-26 @ 18:11:39
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: anniepiie

Jag önskar att jag kunde ligga i sängen med pyjamas hela dagen utan ångest! :) haha

2014-06-26 @ 21:37:55
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0